Wednesday 2 November 2011

sebak rindu dalam kamar
kejadian itu telah berlaku dengan cepat
perasaan aku tak boleh terima dengan sempurna
dia meninggalkan aku sebagai kawan
dia tidak tahu bertapa aku mencintainya
alasan tidak mahu melukakan aku
mungkin sebab seseorang itu lagi penting daripada aku
faham situasi ini agar aku tidak kecewa
kepala ini tidak mampu menahan kesedihan ku tampung kerna dia
berharap pun tidak berguna lagi
dirinya sudah berkata kepada ku
titik noktah antara kita berdua sudah jelas
tidak usah diporak perandakan
aku memang dilahirakan untuk gagal bercinta
sedih takkan berakhir
ganja hanya mampu menenangkan aku sementara
bagaimana ku menghadapi dunia realiti ini
sedangakn lemah dalam semua bidang
harapan sebagai orang berguna di dunia
jangan harap perasan memang tidak tentu pasal
semua ini adalah karma
betul cakap kawan aku selama ini
kena harusku redahi teka teki dunia
agar menerus kehidupan
yang saki baki ini

1 comment: