Wednesday 16 November 2011

selepas cinta merangkak keluar dari badan 
hidup aku menjadi hura hara 
bilik makin bersepah
belajar tidak tentu 
ini akan menjejas reputasi aku sebagai pelajar 
aku tahu cinta ini adalah racun
tetapi aku hindarkan
ini makan nya 
hahaha
agak la sepatutnya aku berfikir masak2 tentang hal ini
rakan rakan mula bermasalah dengan duit
tidak lupa aku juga terkena virus ini
baru aku sedar betapa nilainya rm1 dalam kocek
untuk menghadapi cabaran di kotaraya 
sekarang rakan dan muzik menjadi teman rapat aku
bukan lagi cinta
kalau boleh nak buang perasaan cinta itu main jauh jauh dari aku
bak kata dalam cerita zombi kampung pisang 
"no more love untill when when"
mungkin aku tetapkan pendirian aku 
supaya mencari jodoh
apabila masa sudah sampai
sekarang mungkin tidak
mana tahu sekiranya seorang gadis berjaya mengambil hati aku ini
mungkin aku katakan ya


No comments:

Post a Comment