Wednesday 7 September 2011

Our Relationship

asal aku berperangai begini? kenapa aku lakukan sedemikian? hubungan aku dengan dia makin jauh.puas hati aku kan.setelah melontar kata kata yang agak kasar terhadap dia.dia itu seorang manusia yang lemah seperti kau.dia mempunyai hati juga.jangan sedap mulut je aku ni.aku tahu ego aku tinggi bagaikan setinggi gunung kinabalu.marah seperti hasutan syaitan membisik telinga aku ini.aku tak sedar apa yang berlaku tadi.masa tidak boleh diputar kembali.nasi menjadi bubur.a kid like me.no one will be my girlfriend.act like me.nothing will get soon.fuck damn it.my life is sucks.why i'm telling bad things to her? does she good enough to me? but i love her very much.i want to be best man to her life.me not other man.this bullshit.today is my bad day in this year.our relationship almost 4 month.it's a lot of memories with her.sad smile happy poor.always with him.i know it all my fault.i'm very sorry.because of me.this accident was occur.i should listen and discuss our problem.not condem.why i can't thinking a solution? i'm sick of it.now i wait.untill the situasion is calming down.i hope that our relationship better than before.peace upon you

No comments:

Post a Comment