Sunday 4 September 2011

mylife

setiap individu mesti satu acara yang penting dalam hidup mereka
yang teringat sampai bila bila
akan mencerita kepada orang lain
bahawa peristiwa itu menjadi kenangan terindah bagi aku ini
pada zaman purba zala dulu
indie atau alternatif muzik adalah selera aku ketika itu
seorang individu itu amat bertanggungjawab kepada acara ini
iaitu 'rompong'
dia lah membawa aku ke arah muzik bebas underground
al kisah bermula aku terserempak dengan beliau
berpakaian rock the world 9
aku bertanya 
gerakan apa baju ini
belia berkata baju aku pakai sempena festival besar tahunan 
buat muzik muzik underground sudah bertapak di scene tempatan
aku bermula tertarik dengan benda baru ini
aku mula dengar lagu hujan
dengan ikhlas hati aku cakap keada korang
dahulu aku ni raingers
aku tidak kisah apa lonteran orang ramai ketika dulu
menganggap aku ini lembik ke poser ke 
janji aku sokong locat act
daripada orang lain bangga dengan pembelian barangan zara 
topman n bullshit yang lain2
aku pakai clothing tempatan 
dan aku bangga 
tetapi dua tiga menjak ni
aku terkena virus yang baru 
peace upon you 

No comments:

Post a Comment