Monday 5 September 2011

untukmu

kenapa aku sering marah si dia
mungkin perasaan cemburu menguasai diri ku
sehingga aku tidak mampu membuat apa apa
selain marah atau berbelan
kepada si dia
kadang2 kesian apabila melihat reaksi 
selepas di brainwash oleh aku ini
tapi aku pernah tanya kepada hati ku 
adakah perasaan sayang bercambah cambah
lalu bermekar dan mengukir nama mu pada hati ku ini
setiap gerakan mu ku lihat
tapi aku hanya mampu menahan
jika kamu membuat salah
mungkin kamu tidak kisah
tetapi aku kisah
sakit yang terpahat dalam hati ku
tuhan sahaja yang tahu
kadang kadang aku terfikir
adakah aku mengongkong dia
perempuan tidak mahu dikongkong
seperti burung di sangkar besi
mahu kebebasan tetapi terhad
kerana aku masih buah hatinya
mesti tak mahu aku ni merajuk dan sebagainya
aku akan cuba mempertahankan hubungan 
sama2 kita menahan rintangan besar sama ada kecik sekali pun
aku cinta kamu sangat sangat

No comments:

Post a Comment